Wszystko o Google Hotel Ads

Wszystko o Google Hotel Ads: jest sposobem na szybsze oraz łatwiejsze dotarcie do potrzeb najbardziej odpowiadających klienta hotelu oraz w rezultacie dokonanie w nim rezerwacji. Jest to jednocześnie narzędzie stworzone z myślą o turystycznej branży, które pozwala na reklamowanie się w sposób bezpośredni w usługach Google. Reklama Google Hotel Ads widoczna będzie między innymi wśród organicznych wyników, na mapach oraz wizytówkach Google czy też na mobilnych urządzeniach.

Czym jest Google Hotel Ads?

To produkt Google wcześniej znany pod nazwami Hotel Finder czy też Hotel Price Ads. Musimy przyznać, że jest to bardzo ciekawe narzędzie. Jest ono zintegrowane z Google. Najlepiej zrozumieć to narzędzie poprzez jego wypróbowanie. Docenią to szczególnie osoby, które są wzrokowcami.

Boks zawiera najważniejsze dane dotyczące hotelu uzupełnione o zdjęcia, jak i także jego lokalizacją, klasę, umiejscowienie na mapie, cenę rezerwacji oraz także ocenę gości. Kliknięcie na wizytówkę przenosi bardziej do obszernej prezentacji wybranego hotelu. Google Hotel Ads staje się zatem połączeniem strony z opiniami klientów i ocenami, a także mapy z nawigacją i portalem rezerwacyjnym. Poza opiniami gości hotelowych oraz zbiorczej opinii jest również podsumowanie opinii, która wskazuje na mocne strony konkretnego obiektu w kategoriach takich jak: obsługa i udogodnienia, lokalizacja i pokoje.

Google Hotel Ads wyświetla jedynie trzy najlepsze reklamy, w przeciwieństwie do Google Ads. Google Ads wyświetla nawet cztery reklamy u góry wyników, jak i także jeszcze kilka poniżej wyników naturalnych wyszukiwania. W tym przypadku licytacja jest naprawdę bardzo zażarta.

Wersja mobilna Google Hotel Ads

Zgodnie z obowiązującą polityką Google kładzie nacisk na dopasowanie do mobilnych urządzeń Google Hotel Ads do tego działa także w mobilnym wariancie. Są zachowane w tym przypadku wszystkie funkcjonalności znane z samego wariantu na desktopy. Mamy zatem oceny, zdjęcia, mapę, informację o ilości gwiazdek hotelu oraz także cenę. Chcąc dokonać rezerwacji trafimy także do panelu na rezerwacyjnym portalu dopasowanego do mobilnych urządzeń.

Wersja mobilna Google Hotel Ads jest wyposażona w typowe funkcjonalności mobilne takie jak możliwość wytyczenia trasy dojazdu czy też wykonania połączenia bezpośredniego telefonicznego, znane również z wariantów mobilnych stron internetowych.

Kto jest odbiorcą Google Hotel Ads?

Adresatem narzędzia Google Hotel Ads są hotele, a nie rezerwacyjne portale. Jest to narzędzie, które prezentuje dany hotel, a nie sieć danej marki. Istnieje do tego możliwość przejścia na stronę konkretnego hotelu, a nie na jego prezentację na rezerwacyjnym portalu. Jednak jeśli chcemy dokonać szybkiej rezerwacji online, to wówczas natrafiamy na ceny, jak i także na oferty rezerwacyjnych portali.

Kolejny odbiorca Google Hotel Ads to internauci. Dla internautów jest to naprawdę spore ułatwienie w wyborze dla siebie miejsca noclegowego. Wystarczy dosłownie rzut oka na gwiazdki, mapę, oceny, zdjęcia i już wiemy z jakim obiektem ma się do czynienia.

Sposób działania Google Hotel Ads

Wszystko o Google Hotel Ads
Wszystko o Google Hotel Ads

Wszelkie kampanie hoteli mają to do siebie, że zarządzanie budżetem oraz stawkami. Możemy wybierać przeróżne strategie. Reklamy możemy swobodnie kierować na różne państwa. Użytkownikom możemy wyświetlać szczegółowe informacje o hotelach promowanych.

Działanie samo w sobie jest bardzo proste. Wielu przedsiębiorców zastanawia się czy jest to narzędzie godne polecenia. Jak to jest w praktyce? Spieszymy z odpowiedzią. Mając hotel i chcąc mieć jeszcze więcej klientów – jak najbardziej tak. Efekty w zasadzie przyjdą same. Nic tylko chcieć i spróbować. Będziemy bardzo zadowoleni z uzyskanych efektów. Naprawdę warto się skusić. Możemy całością zająć się samodzielnie czy też zlecić wybranej firmie zewnętrznej. Warto poświęcić nieco więcej czasu na wybór rzeczywiście dobrej firmy. Firma powinna być doświadczona, na czasie, jak i także stawiać na rozwój. Rozwój w dziedzinie marketingu internetowego jest bardzo ważny. Trzeba być na czasie.

Pamiętajmy o tym, aby zdecydować się na Google Hotel Ads już od samego początku istnienia naszego hotelu. Jest to świetna forma reklamowa. Najważniejsze jest to, aby kampanią trafić pod swoich odbiorców. W tym przypadku kompletnie nie musimy się o to martwić. Jak zostało już powiedziane, nie musimy się o nic martwić zlecając zajęcie się Google Hotel Ads firmie zewnętrznej. Czasem lepiej nieco więcej zapłacić, a mieć pewność, że wszystko będzie w jak najlepszym porządku. Osoby prowadzące własny hotel, to najczęściej osoby mające bardzo dużo obowiązek. Kolejnego mogłyby już nie ogarnąć. Wiadomo, że doba nie jest niestety z gumy i trzeba jakoś się ze wszystkim wyrobić. Zaryzykujemy stwierdzeniem, że Google Hotel Ads jest bardziej czasochłonnym zajęciem, niż skomplikowanym. Nie ma czasu? Zleć to zadanie firmie specjalizującej się w Google. Jak już wiemy takich firm na rynku jest bardzo dużo. Mamy w czym wybierać. Znajdziemy dla siebie odpowiednią firmę. Tego możemy być pewni.